نقشه شوم ولایت فقیه برای ترور مولانا عبدالحمید
The Writer: استاد قاسم درانی
Added Date: 10/10/2010 11:38:34 AM
Bookmark and Share              Balatarin

سنى نيوز: شکایت وزارت خارجه از یک شبکه ماهواره ای عنوانی بود که در سایتهای  رسمی و غیر رسمی داخلی کشور همانند برق منتشر شد. و شبکه مورد شکایت وزارت خارجه نظام خامنه ای شبکه خرافه ستیز و توحیدی نور می باشد که وزارت خارجه وقیحانه مولانا عبد الحمید اسماعیل زهی امام جمعه اهل سنت سیستان و بلوجستان و يكي از رهبران اهل سنت ايران را متهم کرده که برای نشر سلفیت با حمایت وهابیان سعودی شبکه نور را براه انداخته اند!؟ و همه نیک می دانیم که متهم  کردن علمای اهل سنت به وهابیت و ارتباط  انها با دولت سعودی و یا هر دولت بیگانه دیگر، نقشه  شوم و دیرینه نظام فاشیم و دیکتاتوری ولی فقیه برای تصفیه جسدی علما، دانشمندان و صاحب نظران اهل سنت و موحدان و مصلحان شیعه بوده و هست. در صورتی که نظام صفوی مشرف ولی فقیه و رهبران درنده آن خوب می دانند که جناب مولانا عبدالحمید یکی از علمای معتدل و میانه رو اهل سنت حنفی مذهب در ایران می باشند.

 و در طول سه ده از عمر نامیمون این نظام خون آشام مولانا عبد الحمید همیشه در جلسات رسمی حکومت شرکت کرده و از نظام و رهبریت نظام در سخنرانیها و خطبه های جمعه دفاع کرده و همیشه خواهان احقاق حقوق اهل سنت در چار چوب قانون اساسی بوده. تا جایی که میانه روی بیش حد ایشان باعث رنجش دوستان دور و نزدیکشان شده و چه بسا مورد انتقاد شدید برخی از صاحبنظران اهل سنت و موحدان هم قرار گرفته. اما جناب مولانا عبد الحمید در برخورد با نظام خون آشان دیکتاتور فقیه مطلق از خط اعتدالی که خود ایشان بدان معتقد بوده بیرون نرفتند.

پس درد خون آشامان حاکم بر کشور عزیزمان و حجج اسلام و آیات عظامی که الحق نقش بلعم باعورا را بازی می کنند در این نیست که مولوی عبدالحمید از سلفیت حمایت می کند زیرا نظام صفوی مشرب ولی فقیه هیچ گونه فرقی بین سلفیت، حنفیت و شافعیت قایل نیست بلکه هر فردی با هر مسلک و مکتب و ایدیولوژی عقیدتی که سر تسلیم عبودیت و بردگی و بندگی را در برابر فرعون معمی  به  نام علی خامنه ای که لباس خدایی را در زمین بر تن کرده نپذیرد از دیدگاه آقایان سلفی می باشد و وهابی! و با هر حیله و نیرنگی که شده باید ترر شخصیتی و یا تصفیه جسدی بشود تا بلعم باعوراها با خیال راحت بتوانند از ملت شریف ایران بزرگ جزیه بگیرند و یا روسپیگریی را به نام ازدواج موقت، ازدواج یک دقیقه ای به خورد  خواهران و دختران ما بدهند و کسی را جرات اعتراض بر اعمال ننگین اقایان  نباشد و الا متهم به وهابیت و نوکری سعودی و اسراییل و امریکا می شود. و وهابی و جاسوس هم در نظام عدل صفوی تکلیفش از اول معلوم می باشد. و تاریخ سی ساله این نظام گواه صادقی است بر ادعای بنده که نظام فاشیسم همانطوری که رادمردان و قهرمانان  بزرگ دعوت قران و سنت را همانند استاد شهید دکتر احمد صیاد، استاد شهید عبد الملک ملازاده، علامه شهید محمد صالح ضیایی، شهید دکتر عبد العزیز کاظمی، علامه شهید کاک ناصر سبحانی و شهید علی دهواری و غیره  را زندانی و نهایتا ترور کردند و با بقیه موحدان غیر سلفی  هم عینا همین روش ننگین را در پیش گرفته اند.

 آیا  حضرت مولانا عبد العزیز رحمه الله سلفی بوند که رژیم با روشی بسیار مرموز ایشان را به شهادت رساندند؟ آیا مولانا محمد عمر سربازی سلفی بودند؟ آیا مجاهد نستوع مولانا ابراهیم دامنی سلفی بودند؟ آیا جناب علامه بزرگوار استوره مقاومت زندانهای ایران شاد روان زنده یاد احمد مفتی زاده سلفی بودند؟  آیا شاد روان آیت الله العظمی علامه برقعی سلفی بودند؟ آیا علامه حیدر علی قلمداران سلفی بودند؟ آیا علامه مرحوم آیت الله العظمی اسماعیل خوئيني  سلفي بودند؟ و و و.. اين ليست تمام شدني نيست...........

پس جنگ بین حق و باطل می باشد، بین توحید و شرک و بین اسطوره های مقاومتی که مردانه در برابر  طغیان و خون آشامی ولی فقیه و نوکرانش قد علم کردن اند و بین بلعم باعوراهایی که کاری جز جزیه گرفتن و صیغه کردن ندارند

 

يردون ليطفئوا نور الله بافواههم و يابي الله الا ان يتم نوره.

Reader Count
7871

Bookmark and Share              Balatarin
 
Monday 3 March 2014 04:03:11 GMT
HASAN 
بسم الله الرحمن الرحیم
دین اسلام مذهب ندارد حدیث ندارد الله سبحان دارد قران دارد از بدعتها دوری کنید اسلام بیاورید برگردید به قران احکام االله سبحان را بخوانید اجرا کنید قران را در مدارس ابتدایی راهنمایی و دبیرستان و دانشگاها تدریس کنید ما مسلمان هستیم ف
Tuesday 3 December 2013 01:12:21 GMT
Baluch.azadikhah 
ما اهل سنت بلوچستان شما رو کوچک تر از اونی میبینیم که بخاهید عزیز مارو بزنید یا ترور کنید یادتون رفته چند سال بیش خواستید شیخ الاسلام ترور کنید توبلوچستان چی شد انگار جهنم شده هرجوان بلوچ اسلحه ب دست ب خیابان اومدن ۱۰هزار نیرو آز کرمان اومد هیچی ب هیچی اخرش حکومت دیکتاتور فهمید کارمنه خر نیست خرمن کوبیدن گاو نر میخواهدو مرد کوهن شیخ الاسلام اوردید تو شبکه هامون استان بلوچستان تا بگه من سالمم مردم اروم باشید یادتون رفته مولوی نقشبندی امام جمعه شهرکوچکی دربلوچستان گرفتید بدون دلیل چی شد? جاده ۱۰۰کیلومتری راسک و جکیگور بسته شد جوری شورش و دعوا شد که نگوووووو شما اول برید جلو مرزتون بگیرید هرکس میاد بلیس میکشه میره کسی ن بهشون بگه بالا چشتون ابرو بعدشم اگر خدای نکرده شیخ الاسلام چیزیش بشه فقط خودتون مرده فرض کنید بلوچستان هم میشه مثل عراق
Monday 23 January 2012 03:01:25 GMT
عبدالغفور از افغانستان 
خطاب به.....بد نام زمان اي بچه اخوند....... ما افغانيم واز ........رافضي
امثال توترسي نداريم اگر مادر به خطانيستي واگر يك بچه اخوند .... نيستي باتواز مرزبزار بيرون بزار تاچطور ......... امثال توقبر برست را به جهنم ابدي
روان ميكنيم
Tuesday 8 March 2011 07:03:03 GMT
عنایت الله _رحیمی- 
اولاًَ سلام و ادب دارم به تمام دست اندرکاران سنی نیوز ..
راهی جز دعا دیگر نیست ...الهی همه کسانی که وقعاً در راه اسلام مبارزه میکند نصرت شان کن و برای شان اجر عظیم اعطا بفرما و یک اتحاد را بین مسلمین جهان برقرار بفرما تا باشد همه مانند اصحاب رسول الله ص دیندار و دلسوز دین باشند .....باعرض ادب
Friday 4 February 2011 12:02:25 GMT
حبيب  
باتشكرازشماكه در جهت پيشبرد اهداف اهل سنت عليه مزدوران حكومتي مي كوشيذ
Sunday 2 January 2011 12:01:09 GMT
تهران  
سلام علیکم
شمابرادران شیعه ی صفوی به خودتون هم رحم ندارید، موسوی، خاتمی و کروبی که از بزرگان شما بودن، پس چرا تو رسانه ی ملی آنها را مورد توهین و لعن قرار دادید، در ایران که کسی از موسوی بزرگتر نبود عزیزان، نکنه اون رو هم انکار می کنید. من نمی خوام چیزی رو ثابت کنم فقط می خوام بگم که بهتره به فکر قیامت خودمون باشیم. در روز قیامت نمی گن فرزند چه کسی هستی یا اهل کجایی و...، می گن عملت چی هستش. اسلام دین اخلاق هستش عزیزان،اخلاق
Tuesday 28 December 2010 06:12:01 GMT
سلام 
الهم اشعل الظالمین بالظالمین
رفسنجانی . خامنه یی و سایر ظالمین بجان هم افتاده اند و این عاقبت ستمکاران است.
راستی اگر این ولی خدا بودند خودشان را رسوا می کردند. چقدر احمقنمد پیروان آنها
Sunday 19 December 2010 10:12:18 GMT
مسلماني به نام شير فرهاد 
سلام دوستان-اين كه شما با حماقت تمام ولايت فقيه رو زير سوال ميبريد،چيز تازه اي نيست اين امر ريشه در بنيان هاي فكري شما دارد و در كتب خودتان بارها به صراحت آن به اثبات رسيده است. از شما برادران خواهش مي كنم كه حرفي را نزنيد تا فرداي قيامت كه چشمانمان به جمال نوراني رسول الله (ص) منور شد گريان باشيم و در دلهايمان آرزو كنيم كه خداوندا فقط لحظه اي به ما فرصت بده تا جبران كنم.
شما هم به دنبلا حق هستيد ما شيعيان هم به دنبال حقيم شما به كتب صحاح خود مراجعه كنيد ما حق راعلاوه بر كتب خودمان در آنجاهم يافته ايم.
اظهارات توهين آميز شما نشان از دشمني با شخص خاصي نيست بلكه نشان از دشمني با اصل اسلام است مولوي عبد الحميد براي ما قابل احترام هستند اما محترم تر از ايشان رهبر فرزانه ي ما ست هر دوي اين بزرگواران سال هاي زندگيشان را وقف گسترش اسلام ناب محمدي از منظر شيعه و سني نموده اند.لعنت خدا بر كساني كه تخم كينه،نفاق، عداوت و دشمني را مي كارند.
آيا مي دانيد كه دشمنان ما قرآن را كه براي همه ي ما قابل احترام است آتش زده اند؟
آيا فيلم فتنه را ديده ايد؟
كاريكاتور هاي موهون پيغمبر را چطور؟
وقت اين نيست كه دست برادري به سوي هم دراز كنيم و با هم بيعت ببنديم تا دشمن را زمين كنيم؟
آيا زمان جهاد فرا نرسيده است؟
اين چند بيت شعر را هم تقديم مي كنم به همه ي كساني كه فكر مي كنند با توهين كردن به مقدسات ديگران عقده گشايي كنند.
اي كه به اين انقلاب چسبيدي عين كنه
خط و نشون مي كشي النگوهات نشكنه
فكر نكنين علي رو ماها تنها مي ذاريم
ما اهل كوفه نيستيم دخلتونو مياريم
بر جمال محمد (ص) صلوات.
Monday 22 November 2010 07:11:00 GMT
شهرام 
عزیزان از این بچه اخوند خورده نگیرید جناب درانی ککشم نمی گزه.کاروان می رودوسگ پارس می کند.این گمنام همان اسامی دیگر کذای ایست بااین تفاوت که این باراسمش سرباز کم نام نهاده مردک رهبرت نمی تواندهیچ غلتی کندمااین رادر جنگ مسلحانه اثبات کردیم باورنداری ازدست چلاغ رهبرت بپرس
Sunday 21 November 2010 06:11:44 GMT
عمر 
برادران همه ما مسلمانيم وجديدا مسلمانان بجاى اينكه دست يك ديكر رابكيرند دارن از هم جدا ميشن درجواب سك هايى كه در شكل وشمايل انسان ظاهر شده اند بايدكفت خدا هديت كند انهارا ومارا نيز كه با اين ها هم كلام نشويم خواهشا براى ازادى برادر ما مولانا خيرشاهى نزد خداوند كريم دعا كنيد به اميد موفقيت اهل سنت خداوند يارمان
Saturday 20 November 2010 07:11:23 GMT
مسلمان 
ای کسیکه اسم خودت را گذاشتی ایرانی به قول برادری که تورا ناایرانی خطابت کرده اگربه شخصیت واقعی حضرت مولانا عبدالحمید پی میبردی ازگفته خودت شرمنده میشدی دیگه نام مبارک ایشان را حتی به زبانت هم نیار برای اینکه لیاقت میخواهد
Friday 15 October 2010 11:10:14 GMT
به‌ سرباز گمنام 
اگر وهابیها را بی دین و ایمان میدانید و سران وهابیها را(که‌ نمی دانم منظور شما از سران وهابیها چه‌ کسانی است) را کافر و منافق می دانید و شما خودتان را مسلمان و با ایمان می دانید و طبق قران کریم عمل می کنید ، بایستی به‌ فرموده‌ی خداوند سبحان توجه‌ کنید که در قران کریم‌ فرموده‌(لا اکراه‌ فی دین ) در دین اجباری نیست، پس دیگر این همه‌ انزجارورزیدنها و اینهمه‌ تهدید کردنها به‌ حذف فیزیکی این و آن برای چیست؟
Thursday 14 October 2010 05:10:22 GMT
محسن از شيراز  
يردون ليطفئوا نور الله بافواههم و يابي الله الا ان يتم نوره.
Thursday 14 October 2010 04:10:57 GMT
سر باز گمنام امام 
به همه وهابیهای بی دین و بی ایمان شما تا دلتون بخواهد توهین کنید و تصور کنید که ما لاف می زنیم. و با شما عوام جاهل بیچاره کاری نداریم و امیدوارم که مولا خودش شما رو هدایت کنه. اما طرف حساب ما او سران کقر و نفاق هستند و نوکران که باید مانند علف هرزه درو بشند و میشند هم. حالا نمیریم تا به بینیم که ما چطور حرفامونو عملی می کنیم.
Wednesday 13 October 2010 08:10:43 GMT
علي با غيرت 
يا علي: من ارزو دارم ببينم يك بار يك رافضي يك نقل قول را با امانت انجام دهد...اصلا محال است كه شما راجع به كسي كه دوست نداريد دروغپردازي و تهمت و نيرنگ و افترا و بهتان به كار نرويد البته وقتي اساس عقيده اي بر دروغ و دشمن تراشي و كينه و تقيه استوار باشد چيزي بهتر از اين از ان انتظار نداريم..استاد دراني بيجا نگفته اين همه علماي اهل سنت كه در اين چند ساله شهيد شده اند رات شما چه جوابي داريد؟اصلا من از ايشان كوچكترين جسارتي به اهل بيت ندبده ام ولي چون شما جوابي نداريد شروع به دروغ پراكني مي كنيد كه اين دانشمند بزرگوار را ترور شخصيت نماييد ولي پرتو دانش ايشان را كساني كه بنيان بد دارند نه مي توانند بگيرندو نه مي توانند بپوشانند
Wednesday 13 October 2010 01:10:52 GMT
حاجی کابلی 
سلام وعلیکم ورحمت الله وبرکاته!
اگرجناب اقای خامنه ای از مشروعیت و حقانیت انتخابات دوریی دولت تروریست وقاتل پیشه مثل دولت تقلبکار وبدنامی جناب اقای احمدی نزاد بادیده درایی و چشم پاره گی اشکاراوروشن برخلاف رضایت و عقیده امت دینی اش به تقلیداز دروغ گویی های لاف وگزاف گرانه جناب اقای خمینی رهبر؟! که اب را مجانی می کنم؟!برق را مجانی می سازم؟!و اوتوبوس را مجانی میکنم؟! دفاع وپیشتیبانی کند؟!!ایاهویت اینچنین یک شخصیت بااین گونه یک موضع گیری درهم رازی وهم پیمانی با همچو یک حکومت جعلکار و تقلبباز چی میتواندبجزیک شخص تروریست ودهشت افگنددر تشویق ازهمچو یک رزیم فاسد استبدادی ومطلقیتگراباشد؟!!!!!!!! وسلام
Wednesday 13 October 2010 05:10:53 GMT
عارف 
يا علي ...متاسفانه شما و همفكرانتان به خود اجازه توهين و گستاخي و فحاشي به هر كسي مورد انتقاد شماست را مي دهي و خودتان را از همه عالم برتر مي دانيد در حاليكه با اين ادبيات فقط خود و علمايتان را مطرود و منزوي و نفرت انگيز خواهيد كرد محبوبيت با فحاشي و قلدري حاصل نمي شود و شما هم در برابر اكثريت مسلمين جمعيتي نداريد و اگر مي خواهيد در دايره مسلما نان جهان مورد قبول واقع شويد بايد دست از فحاشي و تهمت بكشيدو با منطق و ادب و تواضع صحبت كنيد...استاد دراني هيچ گاه به اهل بيت كوچكترين جسارتي نكرده اند و و اين دروغ را دشمنان منافق ايشان به هم بافته اند
Tuesday 12 October 2010 05:10:15 GMT
جانم فدای اسلام 
من برای استشهادی آماده ام تا به اینها نشان بدم ترور کرد مفت نیست.ویقین دارم هزاران نفر دیگر هستند تا از علمای دین با جانشان دفاع کنند.
Tuesday 12 October 2010 02:10:11 GMT
sarsepordeh 
الهی رهبر بمیرد
Tuesday 12 October 2010 01:10:38 GMT
در جواب یا الله 
برادرم این صفوی های خر دماغ سیاق و سباق حالیشون نمیشه که شما براشون توضیح بدین سرتونو با این مهملات بدرد نیارین که بندگان خامنه ای خنگ تر از انند که حرف حالیشون بشه. و بنازم به استاد درانی و ملازاده و سنی نیوز که با شهامتی کم نظیر خامنه ای و جلادانش را رسوا می کنند ای کاش عربی می فهمیدم تا به مصاحبه استاد گوش می دادم.
Tuesday 12 October 2010 11:10:07 GMT
عبدالقادر 
با سلام خدمت همه دوستان كساني كه با نام سرباز گمنام ، تقي و نقي و ديگر عناصر معلوم الحال در اين سايت كامنت مي گذارند كاري جز منحرف كردن مطالب به سمت و سوي ديگر ندارند حال شما دوستان مي بايست كمي با سياست عمل كرده و از پاسخ دادن به آنها خودداري و بيشتر به فكر دين خودمان باشيم و جهت اعتلاي نام اهل سنت قدم برداريم و در پاسخ آنها شروع به توهين نكنيم اين درست همان چيزي كه آنها مي خواهند بياييم بيشتر به تشريح موضوع مورد بحث بژردازيم تا به جنگ زرگري (يگانه پرست باشيم وپيروز نه بنده پرست و مرده پرست)
Tuesday 12 October 2010 10:10:34 GMT
یا الله در جواب یا علی 
جناب آقا یا علی مثل اینکه شما مریدان ولی فقیه چه آخوند و چه پاسدار و بسیجی در روغگویی و تحریف گفته های دیگران همتون سر و ته یک کرباسید. من مصاحبه بی بی سی عربی را با آقای درانی و مشاور سابق وزیر دفاع ( نه استاد بزرگوار) آقای امیر موسوی را دیدم و هنوز هم دی وی دی مصاحبه رو دارم و اگه دوست دارید برایتون آپلود میکنم و میفرستم. آقای درانی هرگز نگفتند که خامنه ای باید اعدام بشود ( و این بدان معنی نیست که شما به آقای درانی رحم کنید و یا در حکم ترر درانی تجدید نظر کنید زیرا این درانی که من حرفاشو می شنوم و نوشته هاشو می خونم خودشو کاملا برای مرگ آماده کرده و هیجگونه حراسی از شما و ولی فقیهتون نداره ولی فقط برای روشن شدن حقیقت عرض می کنم) بلکه استاد درانی در جواب پاسدار موسوی که گفت آقای ریگی یستخق ان یشنق لانه کان ارهابیا و قتل الابریاء یعنی ریگی باید اعدام می شد چونکه تروریست بود آقای درانی در جواب ایشون گفتند بغض النظر اتفقنا او اختلفنا بانه کان ارهابیا او لم یکن، فماذا تقول للسید خامنه الذی بدم بارد امر جنوده بقتل الاف الناس الیس هو الاخر ارهابیا و یستحق ان یشنق؟....یعنی گذشته از اینکه آقای ریگی ترریست بود یا نبود ولی اگر ترریست بودن ملاک عمل بشه و فرد بایداعدام بشه، پس آقای خامنه ای هم یک ترریستی است که با کمال خونسردی سربازانش را دستور داد تا ملت را بکشند و قتل عام کند و در میان ملت رعب و وحشت بیفکنند پس طبق گفته خودتون ایشون هم باید اعدام بشن چونکه نرریستن. در این سیاق آقای درانی فرمودند که خامنه ای هم ترریستن و باید اعدام بشن. امانت در نقل سخنان دیگران خیلی مهمه.
Monday 11 October 2010 03:10:24 GMT
به بچه صیغه ای گمتبار امام زمان  
در پاسخ تهدیدهای کفر آمیز تو که بر خواسته از اساسنامه گروهک شیعه صفوی است که در اولین ماده آن ایجاد ترس ووحشت و ترور را برای بقای خود و نیز سب و دشنام به اصحاب و مومنین را جزو عبادات می داند فقط باید نوشت که :
چراغی را که ایزد بر فروزد
اگر فوتش کنی آنجات بسوزد
Monday 11 October 2010 10:10:05 GMT
ابوعمر به سرباز گمنام  
ای که توسرباز گمنامی ونامت گمراه تر
اینچنین مارا نترسان ،مارابیانزدیکتر

ای که زادت بن سبه،ازشرک وبدعت یافته
بنده گی حق کجااسیرتان به شیطان ساخته

ای که لاف است این کلام و هم کلام رهبرت
تو ندانی چون خری چه کلاهی رفته سرت

شعرازابوعمر
Monday 11 October 2010 10:10:25 GMT
baloche movahede 
salamon alikom
khoda be shoma wa hame movahedine rastin jazaye khire bedahad , az zahamaate shoma dar rah andazi in site besyare ziba wa arzeshmane kamale tashakoor raa darim wa az allah talabe mikonim taa shoma raa dar in amre besyaare arzeshman yaai konad
wa akhare daawane enelahamdollahe rabbe alamin
Monday 11 October 2010 10:10:49 GMT
ابوعمر به سرباز گمنام  
ای که توسرباز گمنامی ونامت گمراه تر
اینچنین مارا نترسان ،مارابیانزدیکتر

ای که زادت بن سبه،ازشرک وبدعت یافته
بنده گی حق کجااسیرتان به شیطان ساخته

ای که لاف است این کلام و هم کلام رهبرت
تو ندانی چون خری چه کلاهی رفته سرت

شعرازابوعمر
Monday 11 October 2010 10:10:20 GMT
مجاهدین خلق ایران 
ولی‌فقیه ارتجاع در یک رویارویی آشکار با رفسنجانی و به‌منظور چنگ‌اندازی بر داراییهای 250هزار میلیارد تومانی دانشگاه آزاد طی نامه‌ای که برای رفسنجانی و پاسدار احمدی‌نژاد ارسال کرد نوشت:
«در پی مأموریت به دو هیأت فقهی و حقوقی برای بررسی عمیق و همه‌جانبه درباره وقف اموال دانشگاه آزاد اسلامی، مجموعه بحثها و تدقیق در ادله مختلف به این نتیجه قطعی منتهی شد که وقف مزبور دارای اشکالات اساسی فقهی و حقوقی است از جمله، هم به‌لحاظ مشروعیت وقف مذکور و هم از جهت صلاحیت هیأت محترم مؤسس در انشاء این وقف. هم‌چنان که مشکل اساسی تحقق قبول مقام ذیصلاح نیز مطرح است، بنابراین وقف مزبور از لحاظ فقهی و حقوقی صحیح نیست».

ولی‌فقیه ارتجاع در ادامه نوشت: «با توجه به ماهیت غیرخصوصی و غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی، لازم است بندهای 5 و 10 مصوبه جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد اساسنامه آن دانشگاه مورد بررسی مجدد قرار گرفته و اصلاح شود».

چندی پیش رفسنجانی، در حمایت از وقف دانشگاه آزاد اعلام کرده بود: «کسی نمی‌تواند وقف این دانشگاه را به هم بزند، اگر کسی بتواند آن (وقف) را به هم بزند، از خداوند قوی‌تر است و از او پس می‌گیرد».
روزنامه جمهوری نزدیک به رفسنجانی نیز در تیر ماه سال جاری نوشت: «گروهی که به‌دنبال تسخیر سنگر به سنگر مراکز قدرت، علمی و اقتصادی هستند با وقف دانشگاه آزاد مخالفند، و زمینه را برای دامن زدن به اختلافات و خارج کردن نبض تصمیم‌گیریها از کنترل مراکز قانونی فراهم کرده و تلاش نمودند اراده خود را از مجاری غیرقانونی و از مسیر شعارهای کف خیابانی به کرسی بنشانند».
Monday 11 October 2010 09:10:43 GMT
تقی 
برادران عزیز شیعه و سنی بخدا هیچ کس در فکر ترر مولوی عبد الحمید نیستش ایشون آدم بزرگواریه. شایعات دشمنان رو کنار بگذارید افرادی امثال آقای درانی و ملازاده و کلهر و و دکتر موسوی ... مهره های سوخته بیگانگان هستند که همه چیز رو در ایران از دست داده اند و از این نظام و کشور عزیزمون کینه ای بد تر از کینه امریکا و صهیونیستها در دل دارند و سعی شان بر این است تا در میان شیعه و سنی اختلاف بیندازاند. و با اینگونه شایعات با احساسات پاک شما برادران مؤمن اهلسنت بازی می کنند. ما همه برادریم و ایرانی.
Monday 11 October 2010 09:10:21 GMT
یا علی 
در بحث شکایت وزارت خارجة در جواب یکی از این پسر و یا دختر بچه های نازک و نارنجی که نوشته بود:(اكر مشكل آقاي دراني اين است كه در انكليس زندكي مي كند بايستي كفت:
هدايتي آمريكايي
قزويني آمريكايي جون با شبكه سلام كه در آمريكاست ارتباط داشت
شبكه ي سلام آمريكايي
آيا اين است منطق شما؟ ) جوابی نوشتم و اگر اقایون سعه صدر بخرج بدن اینجا هم چاپش کنند تا همه بدانند علت مشکل ما با این مزدور وطن فروش چیه ومثل او ملازاده و کلهر. گفته بودم که:
نه دوست عزیز مشکل ما با آقای درانی این نیست که ایشون در انگلیس زندگی می کنند مشکل ما این است که ایشون ناصبی هستند و هیچگونه حرمتی برای اهل بیت رسول االله قایل نیستند و وقیحانه به رهبر معظم انقلاب آقا توهین می کنند. همین آقای درانی بود در مصاحبه اش با بی بی سی عربی در جواب استاد بزرگوار امیر موسوی گفت که رهبر معظم انقلاب ترریست هستند و باید اعدام بشوند!؟ از این جسارت و گستاخی به خدا پناه می برم. الهی به حق امام معصوم انتقام بی ادبی با آقا رو از این ناصبی انگلیسی دهن دریده در همین دنیا بگیر.
Monday 11 October 2010 07:10:05 GMT
ازهر 
سرباز گمنام تو داری اهل سنت رو میترسونی؟ تو خونه خودت پارس نکن اگه مردی بیا هرات تا امام زمانت رو پیش چشمات ظاهر کنم شاید دستت رو بگیره وباخودش ببره
Monday 11 October 2010 06:10:04 GMT
به سربازبدنام 
شما تازه رگ غیرتتون گرفته وتهدید می کنید اما رژیم پلیدصفوی منش تان و آباء واجدادشان درطی 5قرن عملا تلاش کردند تا اهل سنت و علمایشان را ریشه کن کنند اما خداوند ناکام ورسوایشان کرده... بیخودی جوش نزن..
Monday 11 October 2010 05:10:56 GMT
عارف 
سرباز گمنام امام ..در ضمن مگر مهدي موعود خداست كه به ذات پاكش قسم مي خوري؟اين كه خود يك قسم كفر اميز است!!!
Monday 11 October 2010 05:10:37 GMT
عارف 
سرباز گمنام امام زمان....متاسفانه شما و امثال شما دچار فاشيسم مذهبي هستيد يعني همه بايد يا نوكر شما باشند يا دشمن شما..و اگر دستتان برسد كه خوشبختانه وجود اين كار را خدا به شما نداده همه دنيا را قتل عام خواهيد كرد...شمتاسفانه اعمال و افكار و عقايد شما كوچكترين سنخيتي و را بطه اي با اسلام ندارد و خود را به طور كامل مطيع اوامر شيطان و هواي نفستان قرار داده ايد و از اظهارات شما چيزي جز خود خواهي و تنفر و كينه توزي و بغض و عناد و تعصب كور چيزي برداشت نمي شود..در ضمن شهادت يكي از ارزوهاي هر مسلمان است و اگر امام زمان شما واقعا به عالم مسلط است بگوييد مكان استاد را بدون كمك سرويسهاي جاسوسي غرب به شما نشان دهد و شما ايشان را شهيد كنيد...ولي اگر توان پاسخ منطقي را داريد بياييد جاي فحاشي و تهديد بحث منطقي كنيد در غير اين صورت همين اعمالتان درست بودن ادعاي استاد دراني را اثبات مي كند چون هر قاتلي وقتي رسوا مي شود جنجال و هياهو و دروغ پراكني مي كند تا با اين تلاش مذبوحانه خود را از مظان اتهام برهاند
Monday 11 October 2010 04:10:42 GMT
خواجه خالد  
به سرباز گمنام امام
برادر چی خوردی که عضم کرده نمیتوانمی
فکر میکنم حتما امام موهومت را به خواب دیدی که اینقدر بلند پروازی میکنی
و یا از جمله جیره خور های ولایت پلید فقیه هستی که خواهرت را صیغه یک شبه کردند و به تو وعده قدرت دادند
و من امیدوارم هستم در اینده نزدیک خدواند چنان بلای را برسر شما اولاد ها ابن سباء خواهد آورد که مگسان هوا بالا اجساد شما جشن و پای کوبی خواهند کرد
انشالله
لاتحزن ان الله معنا
Monday 11 October 2010 04:10:46 GMT
به جواب عسکر بدنام امام صغیه ای... 
سرباز بد نام امام باید بهت بگم که قاسم درانی اهل افغانستان است واز استان(ولایت قندهار) میباشد واز قبلیه ای درانی است قسم به ذات رب العزت اگر تخم داری توپایت را از مرز بلوچستان یا هر مرز دیگه افغانستان بگذ به ذات منان بلای به سرت بیاورم که مرغان هواچی که مگر ابولولوی مجوسی کافر ملحد از داخل بتکده کاشان به حالت گریه کندو

اعظمیان از هرات افغانستان
Monday 11 October 2010 04:10:06 GMT
به به به به به به 
به به به اين قلم زيبا به به به شجاعت و مردانگییت استاد درانی، مثل همیشه رگ و آتشین در نقد جلادان زمان. اما به به و هزار به به به سرباز و سربازان گمنام که وقیحانه داره تهدید می کنه که ستاد درانی به تشیع و امام توعین کرده!؟ من بعنوان بک شیعه به کوری چشم شما بسیجی ها خائن اعلام مي كنم كه تا بحال كوجكترين اهانت از استاد درانی به تشیع نشنیده ام و ندیده ام. اما در نقد ستمگرانی همانند خامنه ای جنایتکار من با شما موفقم آقای سرباز گمنام که قلم استاد درانی بسیار تیز و زبانش بسیار برنده می باشد. و خداوند این قلم و این زبان از شر شما انسانهای شرور در پناه خودش حفظ کند تا شاهد سرنگونی شما باشد.
Sunday 10 October 2010 08:10:51 GMT
سرباز گمنام امام به اقای قاسم 
قسم به ذات پاک مهدی موعود خیلی زود با تو ای دروغگوی بی ادب تصفیه حساب می کنیم. وقاحت تو جوجه وهابی دیگه به اوج خود رسیده و تمامی موازین اخلاقی را زیر پا گذاشته ای، یا نمی دانی با کی طرف هستی و یا خودت به حماقت می زنی. تا جا و مکانت رو پیدا نکینم دست بر نخواهیم داشت. و اگه به دستم بیقتی دشمنیت با مذهب حقه تشیع و اهانتها و بی ادبیهات به ساحت مقدس رهبر انقلاب بجان مولا قسم بلای بر سرت بیاورم که مرغان هوا هم بحالت گریه کنند تا درس عبرتی باشد برای دیگرانی که هوای دشمنی با تشیع و یااهانت به امام را در سر می پرورانند. و اما شما وهابیان و ناصبیان این سایت حقیر برای تصفیه حساب خودتونو آماده کنید که بهمین زودی با هم روبرو خواهیم شد.
Sunday 10 October 2010 07:10:33 GMT
علي واقعي 
درجواب اين اشماباسوادي كه به شيخ الاسلام مولانا عبدالحميدتوهين كرده اي بايدبگويم شماكه ادعاي سوادداري تمام متون سخنراني مولاناي ماراگوش كن اگه يك كلمه بي ادبي ديدي جايزه داري ولي توعقيده ي توبرفحاشي بناشده بروعقيده اترادرست كن .عذاب جهنم شوخي بردار نيست ونبايدعقده هاي كودكانه وتعصب زيادمارابه جهنم سوق دهد.خداوندازمن وتوازتحصيلات ديگران سئوال نخواهدكرداماازاعمالي كه ازماسرميزندازذره ذره آنهاخواهدپرسيد.
Sunday 10 October 2010 06:10:39 GMT
طالب علم 
اللهم احفظ عبدك عبدالحميد من شر كل ذي شر. و وفقه اللهم في قيادة أهل السنة . وبارك اللهم فيه .
Sunday 10 October 2010 06:10:28 GMT
رضا به ایرانی 
این از اصل مذهبت(رافضی) است که عادت دارید به بزرگان بسلام تهین کنید
لعنت خدا به چنین شیطانهای انسان صفت باد امین
Sunday 10 October 2010 04:10:52 GMT
منیره‌ 
با سلام و گفتن خسته‌ نباشید به‌ شما زحمتکشان سایت سنی نیوز

شمایی که‌ همانند سربازان گمنام امام زمان رژیم ولایت فقیه‌ عمل کرده‌ د و با دیدن و شنیدن حق بلافاصله‌ از کوره‌ در رفته‌ و برای محاکمه‌ اشخاصی که‌ مزدورشان نیست نیازی به‌ آوردن دلیل و مدرک ندارید و براحتی به‌ ترور شخصیت دیگران میپردازید، شمایی که‌ تاب و تحمل دیدن یک متن کوچک را که‌ آنهم واقعیت را و به‌ دور از هر گونه‌ توهینی گفته‌ شده‌ است را ندارید، چه‌ جوابی را برای اهل سنت ایران دارید که‌ سالیان سال است به‌ خاطر ملیتشان و مذهبشان مورد اهانت و شکنجه‌ قرار می گیرند؟چه‌ جوابی را برای اهل سنت ایران دارید که شبانه‌ روز در رسانه‌های داخل و خارج از کشور به‌ مقدساتشان تو هین می شود؟چه‌ جوابی را برای اهل سنت ایران دارید که‌ برای به‌ دام انداختن و شهید کردنشان هر چند وقت یکبار رژیم سریالهای تحریک آمیز مذهبی تولید میکند ؟ چه‌ جوابی را برای اهل سنت ایران دارید که‌ تجاوز به‌ مال و ناموسشان حلال دانسته‌ می شود ؟ چه‌ جوابی را برای اهل سنت ایران دارید که علمای دینیشان را در داخل و خارج از کشور به‌ شهادت میرسانند؟چه‌ جوابی را برای اهل سنت ایران دارید که جوانانشان را با کوچکترین بهانه‌ به‌ زندان می اندازند و در موارد بسیاری مورد تجاوز قرار میدهند؟ چه‌ جوابی را برای اهل سنت ایران دارید هنگامیکه‌ حاکمان ایران از یکطرف شعار هفته‌ی وحدت و برادری را برای جامعه‌ی اهل سنت ایران و کشورهای عرب همسایه‌ی ایران سرمی دهندو با بکار بردن تقیه‌ آنها را برادر دینی خود میخوانند ولی از طرف دیگر بدون توجه‌ کردن به‌ انها ، در حسینیه‌ها و روضه‌ خوانیهایشان به‌ مقدساتشان توهین میکنند؟و چه‌ جوابی را برای دیگر سؤالات جامعه‌ی اهل سنت ایران دارید که‌ روزانه‌ با آن مواجه هستند؟مگر آنها مسلمان نیستند؟؟؟؟؟؟؟؟مگر آنها ایرانی نیستند؟؟؟؟؟؟؟؟
Sunday 10 October 2010 04:10:13 GMT
kermani 
aakhondhaye bisavade velayat madar ke har roz mazhake mardomand be khatere bisavadishan . amma molahaye soni mazhab mashallah hame aalem va ba savadand . age gabol nadarid be aanaha dar telvizion vagt bedahid harf bezanand hame chiz roshan mishavad .
Sunday 10 October 2010 03:10:59 GMT
ابو یوسف در جواب ايراني  
غیر از اینکه برای شما باید تاسف خورد دیگه هیچ کاری نمیشه کرد دوست من بقول شما مولوی ما دو کلاس سواد ندارد اما به هیچ کس توهین نمیکند ولی شما دکتر باسواد محترم چرا توهین میکنی؟ فکر میکنی باتوهین چیزی از مولوی کم میشود و به شما داده میشود.
باسواد محترم یک کلمه از من بیسواد بشنو { سخن هرکس نشانه شخصیت اوست } شخصیت شما با همین سخن برای خوانندگان مشخص شد
Sunday 10 October 2010 03:10:37 GMT
جواب به نا ایرانی  
شک دارم که تو ایرانی باشی زیرا اگر ایرانی بودی یک ذره ادب و نزاکت داشتی بنظر می رسد از اعوان و احباب و دار ودسته احمدی نژاد یا خامنه ای یا بچه صیغه ای لعنت الله شیخ مشهدی باشی . چون آن ملعون نیز از اظهار هر گونه توهین و بی حرمتی به اصحاب رسول و پیروان واقعی اهل بیت یعنی اهل سنت اباء ندارد . داروین در کتاب تئوری تکامل خود نوشته که برخی از انسانها از نسل میمون هستند که به مرور زمان تکامل پیدا نموده اند کاش داروین زنده بود تا به اش میگفتم تاریخ نشان داده که برخی از انسانها ( مانند عبدالله ابن سبا جد بزرگوار شما و بنیان گذار رافضی صفوی از نسل سگ بوده) که دست نشانده انگلیس و دست آموز استعمار بریتانیا بود و برای تفرقه بین مسلمانان گروهکی سیاسی تحت عنوان روافض ( خوارج ) در جامعه اسلامی تشکیل داد که آثار آن تا کنون ادامه دارد . البته از آدمهای با سوادی مثل جنابعالی و سران روافض صفوی که مدارک تحصیلی خود را از دانشگاه آزاد باصطلاح اسلامی میگیرند انتظاری جز این نمیتوان داشت که با ادب باشید .
Sunday 10 October 2010 02:10:20 GMT
در جواب ایرانی 
حیف اسمی که برای کامنت ات گذاشتی. آبروی هرچی ایرانی را بردی با "ادب" عالی ات! چیزی غیر از توهین و فحش هم به شما یاد دادند این آیات عظام؟
Sunday 10 October 2010 11:10:48 GMT
ايراني 
حيف از آن گلوله اي كه حرام اين سگ بشود.سگ بريند به قبر مولوي بي سواد شما كه دو كلاس سواد هم ندارد.
Sunday 10 October 2010 10:10:06 GMT
عبدالعظیم 
سران جمهوری اسلامی آنقدر پلید هستند که برای رسیدن به اهدافشان حاضرند تک تک افراد مسلمان را شهید کنند همان طور که شهید عبدالمالک ریگی را در آن سوی مرزها با نیرنگ دستگیر کردند و در زیر شکنجه ولایت فقیه به شهادت رساندند
خداوند آنها نابود خواهد کرد همان طور ظالم تر و قدرت مند تر از آنها را نیز نابود کرده است
انشاالله