دروغ غول پيكر «ترک دیوار خانه کعبه معجزه ای از مولود کعبه»
نویسنده: استاد عبدالله حيدري
اضافه شده در تاریخ: 7/1/2010 3:08:20 AM
Bookmark and Share              Balatarin

سنی نیوز: در راستاي دروغ پردازی و نشر فرهنگ دروغ بعضی صفوی منش هایی که از رو نمی روند و گویا دروغ گفتن و دروغ پردازی را ثواب و اجر و پاداش می پندارند آنقدر وقیحانه دروغ می گویند که عرق شرم پیشانی هر انسان آزاده ای را خيس مي كند كه به عنوان يك مسلمان چگونه باید این همه دروغ را بشنود و تحمل کند؟! سايت رافضي نيوز با كمال وقاحت ركن يماني در كعبه مشرفه را كه مسلمانان جهت اتباع سنت نبوي استلام مي كنند(دست مي كشند) را «ترك خانه كعبه» از هزار و چهار و صد وپنجاه و دو (1452) سال پیش!!!  به عنوان نشانی از تولد علی ابن ابی طالب رضی الله عنه  معرفی می کنند!!!  خانه کعبه دهها مرتبه طی این مدت باز سازی گردیده!!!  اما "اذا لم تستح فاصنع ما شئت"  واقعا اگر شرم و حیاء نداشته باشی دست به هرکاری خواهی زد و هیچ راهی برای انسان شدن وجود ندارد! بقیه عقاید خرافی و ضد قرآن و ضد عقل روافض صفوی منش را  به همین دروغ قیاس کنید:

نمایش تعداد بازديد
11100

Bookmark and Share              Balatarin
 
سه شنبه 11 اوريل 2017 - 22 فروردین 1396 - 12:04:23 به وقت تهران
علی  
اگر این معجزه ولادت امیرالمومنین نیست چرا جوری تعمیرش نمیکنید که معلوم نباشه
سه شنبه 15 دسامبر 2015 - 24 آذر 1394 - 11:12:24 به وقت تهران
نادر 
سنی نیوز اربابان اسرائیلی تو تو رو گذاشتن که آبروی دین-اخلاق- انسانیت رو ببری بعد میگی از درج کلمات توهین آمیز...
سه شنبه 15 دسامبر 2015 - 24 آذر 1394 - 10:12:41 به وقت تهران
نادر 
ضاهرا hbibullaجای صلاحالدین رو گرفته.یه بی ادب رفت بی ادب دیگه ای اومد.خوب ابله اینایی که تو میگی بیشترمصادیقش خودتون هستین.بروتاریخ ننگینتون رو بخون تا از این جهل در بیای
دوشنبه 14 دسامبر 2015 - 23 آذر 1394 - 07:12:10 به وقت تهران
سرمد 
سلام
ای برادران شیعه و سنی ، ما بر اصل توحید با یکدیگر برادریم . علی علیه السلام و جناب عمر بن الخطاب رضی الله عنه همگی تابع دین بودند و نه اصل دین . هر که ادعا می کنه شیعه علیست به کسی بی احترامی نمی کنه چرا که در نهج البلاغه می خوانیم حضرت از دشنام دادن به معاویه در جنگ صفین بر حذر می داره افرادشون را . جناب عمر هم زندگی و جان و مال خودش را فدای این دین کرد . جریان فدک و وجود امام زمان و غیره نیز افسانه هستند برای کسانی که مطالعه نمی کنند . خواهشا با هم متحد باشید زیر پرچم الله جل جلاله
پنج شنبه 1 اوت 2013 - 10 مرداد 1392 - 02:08:57 به وقت تهران
ابوالفضل 
لابد توقع داشتین کسی که به دختر پیامبر بی احترامی کرد از خونه کعبه بدنیا بیاد.این دیگه بر میگرده به شعور شما که هنوز نمیتونین قدرت خدا را درک کنین.خواهشن شما از قران و خدا برای ما حرف نزنین.تا کور شوند هر انکه نتواند ببیند.یا علی.
جمعه 17 ژوئن 2011 - 27 خرداد 1390 - 10:06:09 به وقت تهران
آزاده 
قیام حسین (رض)حق را از باطل تا ابد جدا کرد
بی شک هیج سنی نیست که نخواهد یزید را لعن کند
اما وهابی های خبیث این کا را نمی کنند چون لعن یزید بی شک به معاویه باز می گردد و معاویه نیز منصوب عمر ابن خطاب (رض) است.
من به عنوان استاد دانشگاه در رشته تاریخ بیزارم از این خریت و نفهمی وهابیون
شنبه 28 مه 2011 - 7 خرداد 1390 - 08:05:11 به وقت تهران
اعظم 
هرچه بگویید ماصبر میکنیم همانطورکه مولایمان علی درراه دین صبر کرد ازایشان دستور داریم صبر کنیم تااقایمان بیایدوحق معلومشود
شنبه 9 اوريل 2011 - 20 فروردین 1390 - 09:04:25 به وقت تهران
ناگفته 
تحریف وقایعی چون مضروب کردن حضرت صدیقه طاهره و غصب فدک و نیز عصب خلافت امیرالمومنین و شهادت حضرت زهرا و واقعه عظیم غدیر و حقیقت قیام عاشورا تا قیام مختار و ... که انکار شود چه جای تعجب که شکافتن کعبه را برنتابند
خدا منکران حق و حقیقت را لعنت فرماید
سه شنبه 5 اکتبر 2010 - 13 مهر 1389 - 12:10:40 به وقت تهران
علی 
علی خیرالبشر فمن ابا فقد کفر
سه شنبه 21 سپتامبر 2010 - 30 شهریور 1389 - 09:09:25 به وقت تهران
علی  
ممچون جغدوخفاش که ازنورفراری است،عده ای نیز در صدد پنهان کردن مناقب وکمالات علی علیه السلام هستند.درکنارخانه خدا،دقیقا کنار ترک رکن مستجار،خبیثی ایستاده وبه افرادی که آنجا را همچون دیگر نقاط خانه کعبه میبوسند،میگوید {حجر،حجر}،یکی نیست به این احمق بگوید مگر دیگر نقاط خانه خدا از جنس دیگری غیرازسنگ است که این کلمه را میگویی.
یکشنبه 19 سپتامبر 2010 - 28 شهریور 1389 - 02:09:18 به وقت تهران
به hbibulla 
افکارت هم چون اسمت زیباست!!(ایکاش عکسی هم ازخودت میگذاشتی تا قیافه زیبایت را (کهبایک ریش نیم متری وشانه نکرده است)راهم ببینیم.آخه خاک بر سر اگر جواب داری به محمد علی بده نه فحاشی(ای ملعون ابن ملعون،پیرو ملعون)
چهار شنبه 15 سپتامبر 2010 - 24 شهریور 1389 - 05:09:01 به وقت تهران
الحمدلله الذی جعلنی من المتمسکین... 
سلام به برادران اهل سنت
شما که هتک حرمت مولایتان ... به ساحت مقدس حضرت زهرا(سلام الله علیها)حجتی برای هدایتتان نبود چه انتظاری است که درصدد کتمان خورشید برنیایید
از شما که افرد پستی مثل معاویه را محترم میشمارید چه توقعی میتوان داشت
چهار شنبه 8 سپتامبر 2010 - 17 شهریور 1389 - 12:09:30 به وقت تهران
hbibulla 
سلام برای همه
محمد علی حیف این اسم های زیبا که بالای شما کثافت ها گذاشته اند .شما اگر در ادعای خود صادق استید از قرآن پاک مثل ما دلیل بیآورید
شما کثافتها حتا آيات قرآن پاک راهم نميبينید سبحان الله الله(ج) حق گفته در باره شما که کر استند کور استند وقلب های آنها مهر شده الله اکبر
چهار شنبه 8 سپتامبر 2010 - 17 شهریور 1389 - 12:09:54 به وقت تهران
hbibulla 
كسانى كه كافر شدند، براى آنان تفاوت نمى‏كند كه آنان را (از عذاب الهى) بترسانى يا نترسانى; ايمان نخواهند آورد. (6)

خدا بر دلها و گوشهاى آنان مهر نهاده; و بر چشمهايشان پرده‏اى افكنده شده; و عذاب بزرگى در انتظار آنهاست. (7)

گروهى از مردم كسانى هستند كه مى‏گويند: «به خدا و روز رستاخيز ايمان آورده‏ايم.» در حالى كه ايمان ندارند. (8)

مى‏خواهند خدا و مؤمنان را فريب دهند; در حالى كه جز خودشان را فريب نمى‏دهند; (اما) نمى‏فهمند. (9)

در دلهاى آنان يك نوع بيمارى است; خداوند بر بيمارى آنان افزوده; و به خاطر دروغهايى كه ميگفتند، عذاب دردناكى در انتظار آنهاست. (10)

و هنگامى كه به آنان گفته شود: «در زمين فساد نكنيد» مى‏گويند: «ما فقط اصلاح‏كننده‏ايم س‏ذللّه! (11)

آگاه باشيد! اينها همان مفسدانند; ولى نمى‏فهمند. (12)

و هنگامى كه به آنان گفته شود: «همانند (ساير) مردم ايمان بياوريد!» مى‏گويند: «آيا همچون ابلهان ايمان بياوريم؟!» بدانيد اينها همان ابلهانند ولى نمى‏دانند! (13)

و هنگامى كه افراد باايمان را ملاقات مى‏كنند، و مى‏گويند: «ما ايمان آورده‏ايم!» (ولى) هنگامى كه با شيطانهاى خود خلوت مى‏كنند، مى‏گويند: «ما با شمائيم! ما فقط (آنها را) مسخره مى‏كنيم!» (14)

خداوند آنان را استهزا مى‏كند; و آنها را در طغيانشان نگه مى‏دارد، تا سرگردان شوند. (15)

آنان كسانى هستند كه «هدايت‏» را به «گمراهى‏» فروخته‏اند; و (اين) تجارت آنها سودى نداده; و هدايت نيافته‏اند. (16)

آنان ( منافقان) همانند كسى هستند كه آتشى افروخته (تا در بيابان تاريك، راه خود را پيدا كند)، ولى هنگامى كه آتش اطراف او را روشن ساخت، خداوند (طوفانى مى‏فرستد و) آن را خاموش مى‏كند; و در تاريكيهاى وحشتناكى كه چشم كار نمى‏كند، آنها را رها مى‏سازد. (17)

آنها كران، گنگها و كورانند; لذا (از راه خطا) بازنمى‏گردند! (18)

يا همچون بارانى از آسمان، كه در شب تاريك همراه با رعد و برق و صاعقه (بر سر رهگذران) ببارد. آنها از ترس مرگ، انگشتانشان را در گوشهاى خود مى‏گذارند; تا صداى صاعقه را نشنوند. و خداوند به كافران احاطه دارد (و در قبضه قدرت او هستند). (19)

(روشنائى خيره كننده) برق، نزديك است چشمانشان را بربايد. هر زمان كه (برق جستن مى‏كند، و صفحه بيابان را) براى آنها روشن مى‏سازد، (چند گامى) در پرتو آن راه مى‏روند; و چون خاموش مى‏شود، توقف مى‏كنند. و اگر خدا بخواهد، گوش و چشم آنها را از بين مى‏برد; چرا كه خداوند بر هر چيز تواناست. (20)

سه شنبه 7 سپتامبر 2010 - 16 شهریور 1389 - 11:09:51 به وقت تهران
محمدعلی 
حق علی علیه السلام را غصب کردید،لعن اورا تا سالها بربالای منابر خود فرض دانستید،قبر ایشان سالها از یمن وجودپدران شما پنهان بود،فرزندان وی رابه اشکال مختلف به قتل رساندید ودرکتمان فضائل ایشان تمام همت خودرابکاربردید(چه چیز عایدتان شده که هم اکنون نیز درانکار ایشان تلاش میکنید؟)
دوشنبه 6 سپتامبر 2010 - 15 شهریور 1389 - 12:09:29 به وقت تهران
محمد 
ای به ولای تو تولای من*****ازخودو واغیار تبرای من******کربشکافند سراپای من*****جزتونیابند در اعضای من*****ناد علیا علیا یا علی
یکشنبه 5 سپتامبر 2010 - 14 شهریور 1389 - 12:09:58 به وقت تهران
علی 
انکار آفتاب دلیل بر تاریکی نیست،چون جغدکه از آفتاب گریزان است ،عده ای درصدد انکار فضائل علی بن ابی طالب علیه السلام هستند،ولی این موضوع چیزی از قدر ومنزلت امیرالمومنین علیه السلام کم نخواهد کرد.
شنبه 4 سپتامبر 2010 - 13 شهریور 1389 - 04:09:27 به وقت تهران
hbibulla 
سلام برای همه
مصعب افغانی
در بالا چند آيات شريف فرستادم الله(ج)نعوذباالله اشتباه نمیکند و به وعده خود خلاف نمیکند کمی مطالعه وتحقيق و فکر کن بعد جفنيات بنویس.توخبر داری که حضرت عمر(رض)داماد حضرت علی(رض)بود ام گلثوم دختر بی بی فاطمه زهرا (رض)خانمش بود اسلام را از قرآن و احاديث شريف بياموزيد نه از دهن منافقان و قبر پرستان موفق باشيد
www.islam11.com
شنبه 4 سپتامبر 2010 - 13 شهریور 1389 - 04:09:10 به وقت تهران
hbibulla 
hbibulla
(لا يَسْتَوِي مِنْكُمْ مَنْ أَنْفَقَ مِنْ قَبْلِ الْفَتْحِ وَقَاتَلَ أُولَئِكَ أَعْظَمُ دَرَجَةً مِنَ الَّذِينَ أَنْفَقُوا مِنْ بَعْدُ وَقَاتَلُوا وَكُلّاً وَعَدَ اللَّهُ الْحُسْنَى وَاللَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِيرٌ)

«كساني از شما كه پيش از فتحِ (مكه) انفاق كردند و (باكافران) جنگيدند (با انفاق كنندگان و جهادگران پس از فتح مكه) يكسان نيستند. آنان در منزلت، از كساني كه پس از(فتح مكه) انفاق كردند و (باكافران) جنگيدند، بزرگترند، و خداوند به هر يك (از آنان سرانجامِ) نيك(بهشت) را وعده داده است.



یکشنبه 29 اوت 2010 - 7 شهریور 1389 - 07:08:33 به وقت تهران hbibulla
( مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ تَرَاهُمْ رُكَّعاً سُجَّداً يَبْتَغُونَ فَضْلاً مِنَ اللَّهِ وَرِضْوَاناً سِيمَاهُمْ فِي وُجُوهِهِمْ مِنْ أَثَرِ السُّجُود)

« محمد رسول خداست و كساني كه با اوهستند بر كافران سخت گير و در ميان خود مهربانند. آنان را در حال ركوع و سجده مي بيني كه از خداوند فضل و خشنودي ميجويند. نشانة(درستكاري) آنان از اثر سجده در چهره هايشان پيداست ».( وَالَّذِينَ جَاءُوا مِنْ بَعْدِهِمْ يَقُولُونَ رَبَّنَا اغْفِرْ لَنَا وَلِإِخْوَانِنَا الَّذِينَ سَبَقُونَا بِالْأِيمَانِ وَلا تَجْعَلْ فِي قُلُوبِنَا غِلّاً لِلَّذِينَ آمَنُوا رَبَّنَا إِنَّكَ رَؤُوفٌ رَحِيمٌ)

« و (نيز) آناني كه پس از اينان آمدند، مي گويند: پروردگارا! ما را و آن برادرانمان را كه در ايمان آوردن از ما پيشي گرفتند، بيامرز. و در دلهاي ما هيچ كينه اي در حقّ كساني كه ايمان آورده اند، قرار مده. پروردگارا! تويي كه بخشايندة مهرباني».

پس طبق اين آية كريمه هر مسلمان مكلف است براي همة مؤمنان دعاي مغفرت و آمرزش كند، ‌و از خداوند بخواهد كه نسبت به هيچ مؤمني كينه و عداوت و دشمني و حتي كدورتي در دلش جاي ندهد.



یکشنبه 29 اوت 2010 - 7 شهریور 1389 - 07:08:54 به وقت تهران hbibulla
اينك داستان ذيل را كه علي اردبيلي در كتابش كشف الغمه نقل كرده ملاحظه فرمائيد، از امام زين العابدين علي ابن حسين عليهم السلام روايت است كه فرمود: (‌عده اي از مردم عراق خدمت حضرت آمدند، و از ابوبكر و عثمان در محضر ايشان نكوهش كردند،‌ وقتي صحبتشان تمام شد، فرمود ممكن است به من بگوئيد كه آيا شما از مهاجرين اولين هستيد؟كه خداوند دربارة آنان فرموده:

( الَّذِينَ أُخْرِجُوا مِنْ دِيَارِهِمْ وَأَمْوَالِهِمْ يَبْتَغُونَ فَضْلاً مِنَ اللَّهِ وَرِضْوَاناً وَيَنْصُرُونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ أُولَئِكَ هُمُ الصَّادِقُونَ )

گفتند خير. فرمود: پس شما از آنهايي هستيدكه خداوند در بارة آنان فرموده:

( والَّذين تبَوَّأُوا الدَّارَ وَالْأِيمَانَ مِنْ قَبْلِهِمْ يُحِبُّونَ مَنْ هَاجَرَ إِلَيْهِمْ وَلا يَجِدُونَ فِي صُدُورِهِمْ حَاجَةً مِمَّا أُوتُوا وَيُؤْثِرُونَ عَلَى أَنْفُسِهِمْ وَلَوْ كَانَ بِهِمْ خَصَاصَةٌ وَمَنْ يُوقَ شُحَّ نَفْسِهِ فَأُولَئِكَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ ) .

گفتند:خير. ‌فرمود: پس وقتي اعتراف كرديد كه از دو گروه اولي نيستيد من گواهي مي دهم كه شما از كساني هم نيستيد كه خداوند درباره آنان ميفرمايد:

( وَالَّذِينَ جَاءُوا مِنْ بَعْدِهِمْ يَقُولُونَ رَبَّنَا اغْفِرْ لَنَا وَلِإِخْوَانِنَا الَّذِينَ سَبَقُونَا بِالْأِيمَانِ وَلا تَجْعَلْ فِي قُلُوبِنَا غِلّاً لِلَّذِينَ آمَنُوا رَبَّنَا إِنَّكَ رَؤُوفٌ رَحِيمٌ )

بلند شويد از پيش من بيرون برويد خداوند شما را به سزايتان برساند». (اخرُجوا عَنِّي فَعَلَ اللهُ بِكُمْ).



یکشنبه 29 اوت 2010 - 7 شهریور 1389 - 07:08:28 به وقت تهران hbibulla
هرکسی برخلاف قرآن حرف بزند و يا عمل کند کافراست لعنت الله(ج)برکافران



یکشنبه 29 اوت 2010 - 7 شهریور 1389 - 05:08:11 به وقت تهران hbibulla
(وَالسَّابِقُونَ الْأَوَّلُونَ مِنَ الْمُهَاجِرِينَ وَالْأَنْصَارِ وَالَّذِينَ اتَّبَعُوهُمْ بِإِحْسَانٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمْ وَرَضُوا عَنْهُ وَأَعَدَّ لَهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِي تَحْتَهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَداً ذَلِكَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ)100 توبه_

« و پيشروان نخستين از مهاجرين و انصار و كساني كه به نيكوكاري از آنان پيروي كردند، خداوند از آنان خشنود شد و (آنان نيز) از او خشنود شدند. و برايشان باغهايي كه فرودستِ آن جويباران روان است آماده ساخت كه درآنجا هميشه جاودانه اند. اين كاميابي بزرگ است».



یکشنبه 29 اوت 2010 - 7 شهریور 1389 - 05:08:16 به وقت تهران hbibulla
چقدر بسيار است آياتي كه از صحابه رضي الله عنهم ستايش مي كند، و چقدر زياد است آياتي كه اوصاف و افعال آنان را بيان مي دارد، ‌از جمله ايثار و فداكاري كه ثمره طبيعي الفت و محبت فوق العاده است در آيه ذيل انعكاس يافته است كه خداوند دانا و آگاه مي فرمايد:‌

( لِلْفُقَرَاءِ الْمُهَاجِرِينَ الَّذِينَ أُخْرِجُوا مِنْ دِيَارِهِمْ وَأَمْوَالِهِمْ يَبْتَغُونَ فَضْلاً مِنَ اللَّهِ وَرِضْوَاناً وَيَنْصُرُونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ أُولَئِكَ هُمُ الصَّادِقُونَ) الحشر 8_

«آن ]فيء[ خاص بينوايانِ هجرت كرده اي است كه از خانه هايشان و اموالشان رانده شده اند. از خداوند فضل و خشنودي مي جويند و ]دين[ خدا و رسولش را ياري مي دهند. هم اينانند كه راستگويند».


شنبه 4 سپتامبر 2010 - 13 شهریور 1389 - 04:09:13 به وقت تهران
hbibulla 
سلام برای همه
عقل نباشد جان در عذاب است به همین خاطر است که شیعه ها خود را میزنند.خانه کعبه را حضرت ابراهیم خلیل الله(ج)بنیاد گذاشته .همه سنی ها احترام خاص به حضرت علی (رض)وبی بی فاطمه زهرا(رض)دارند اما شما منافقين که خانم حضرت محمد(ص)واصحاب(رض)را که در چند جای قرآن پاک از آنها الله(ج)توصيف کرده و برايشان وعده بهشت را داده توهين ميکنيد.اما يک نفر سنی تا به حال توهين به اينها کرده اند استغفرالله(ج)هرگز نی .شما برخلاف قرآن پاک حمل ميکنيد هر کسی بر خلاف قرآن پاک حمل کند کافر است لعنت الله(ج)بر کافران.
یکشنبه 8 اوت 2010 - 17 مرداد 1389 - 01:08:50 به وقت تهران
شیعه علی بن ابیطالب  
الهی به حق محمدصلی الله علیه و آله و سلم کسانی را در مدینه منوره ، مکه مکرمه ، و تمام بلاد اسلامی حاکم بفرما که نام غریب علی علیه السلام و همسر ستم دیده و فرزندان مبارزش را زنده کنند آمین و لعنت فرما آن کسی که در حق رسول اکرم و امام اول شیعیان ظلم کرد
شنبه 7 اوت 2010 - 16 مرداد 1389 - 10:08:00 به وقت تهران
محمدصالح 
گر خدایی نیست جز رب جلی
لا امیرالمومنین الا علی(علیه السلام)
چهار شنبه 4 اوت 2010 - 13 مرداد 1389 - 07:08:09 به وقت تهران
اسلام 
کورش کنایه خوبی زده،شما مودبان !!قتل را جایز میدانید وبا قتل شیعیان امیرالمومنین بااصطلاح خودتان بهشت میروید؟!!
سه شنبه 3 اوت 2010 - 12 مرداد 1389 - 07:08:23 به وقت تهران
كورش 
((از استعمال کلمات موهن و رکیک دوری کن.))
حتي الامكان مخالف خود را بكش ولي فحاشي نكن!!
دوشنبه 26 ژوئيه 2010 - 4 مرداد 1389 - 10:07:13 به وقت تهران
مصعب افغانی 
بدجور از این کرامت میسوزید که همواره در صدد انکار آن هستید!
راستی عمر چطور مسلمان شد؟ یا چرا عثمان بیرون قبرستان مسلمانان دفن شد؟ ومعاویه برای جلوگیری از آبرو ریزی(البته کدام آبرو)زمینش را خریدوجزو قبرستان کرد.شما که نمیتوانید از آن .....موردی یاد کنید باید هم درصدد انکار افتخارات امیرالمومنین باشید واینگونه از مادر بزرگوار ایشان یاد کنید
سنی نیوز: از استعمال کلمات موهن و رکیک دوری کن.
چهار شنبه 21 ژوئيه 2010 - 30 تیر 1389 - 11:07:29 به وقت تهران
محمد 
1. عقل معمولا چیز خوبی است.
2. اگر از عقل که معمولا چیز خوبی است استفاده کنید، عقل به شما می گوید که قبل از نوشتن یک پاسخ، اول مطلب طرف مقابل را بخوانید.
3. اگر بخود زحمت می دادید و مطلب را می خواندید، متوجه می شدید که خانه کعبه در طول تاریخ چند بار از بنیان خراب شده و از نو ساخته شده است. نکند هر بار دیوار ترک می خورده و مجددا فاطمه بنت اسد داخل می شده است؟! وقتی در دوران عثمانی خانه کعبه کاملا ویران شد باز هم فاطمه بنت اسد وارد کعبه شد؟!!
4. ترک خوردن دیوار امری است عادی، اما ظاهرا شما تاکنون دیوار ترک خورده ندیده اید و فکر می کنید هر وقت دیواری ترک خورد حتما فاطمه بنت اسدی باید از آن دیوار رد شده باشد و پشت آن دیوار فرزندی به دنیا آورده باشد! ممکن است خانه کعبه ترک های دیگری هم داشته باشد، و اگر رکن یمانی(که شما احتمالا اسم آن را هم نشنیده اید، همانگونه که نه می دانید منبر پیامبر کجاست و نه روضه چیست و نه آشنایی با دیگر مکان های تاریخی دارید) با پارچه پوشیده نشده، علت آن این است که مردم مرتبا بر اساس سنت نبوی به آن دست می کشند و در کوتاه مدتی آن پارچه از بین خواهد رفت. برای همین رکن یمانی بدون پوشش رها می شود.
5. شگفتا که شما تصور می کنید این معجزه ای است که تولد علی در کعبه را حکومت وهابیها نتوانسته است بپوشاند و خداوند نگذاشته است. به نظرتان بهتر نبود خداوند شیعه هنگام کتک خوردن و هتک حرمت فاطمه رضی الله عنها از آن بزرگوار حمایت می کرد؟ بهتر نبود خانه کعبه و سرزمین حرمین را در طول تاریخ حداقل برای چند صباحی در اختیار شیعیان می گذاشت تا کمی خود را تخلیه کنند؟ بهتر نبود برای مهدی فراری فکری می کرد تا از سرداب(یا چاه یا یک "فاسیلیتی"! پیشرفته یا مثلث برمودا!) خارج شود و حکومت عدل و داد برقرار کند و غیر از شیعیانش همه را قتل عام کند؟! هنر خدایی که در ذهن بیمار شما تصویر می شود همین است که از معجزاتش یک ترک دیوار روی خانه کعبه ایجاد کند؟!
6. فکر نمی کنید با این اوصاف "فکر نداشته" ما در مقابل مغز آکبند و جدید التأسیس شما از هر کامپیوتری پیشرفته تر است؟!!
خدا به همه ایرانیان رحم کند!
سه شنبه 13 ژوئيه 2010 - 22 تیر 1389 - 11:07:20 به وقت تهران
علی رضا 
1- بگویید چطور شد که ترک خورد؟
2- اصلا برای چه ترک خورد؟
3- چرا با گذشت صدها سال هنوز درست نشده؟
4 - تلاشهای منحرفانی چون خودتان را می توانیید از عکسهایی که خودتان گرفتید و تلاش کردید آن را درست کنید ببینید.شاید فکر نداشته تان به کر بیفتد.یا علی
چهار شنبه 7 ژوئيه 2010 - 16 تیر 1389 - 03:07:37 به وقت تهران
علي 
از خودت سوال کن ایا این حادثه امکان عقلی داره؟
به احتمال جوابت بله است
چرا این حادثه عقلی نباید برای نشان دادن کرامت خلیفه چهارم باشد
دوشنبه 5 ژوئيه 2010 - 14 تیر 1389 - 12:07:26 به وقت تهران
makosa 
بابا دست از سر اين شيعيان برداريد من خودم كه ميكم اينا فقط مذهبشون هم اسم ما مسلمانان است. امام على ما قربونش برم امام مشارق و مغارب هستش و فاتح خيبر اما امام على اينها هر لحظه يك جوره.
 
نام:  
متن: 
 
      
 
 
 
لغو عضویت
عضویت
 
  سلااام ایا ی زن ک شوهر داره و از شوهرش متنفر هستش میتونه صیغه بشه؟؟؟؟


  منتظر باشید عبد الحمیدوهابی مزدورتون رو همین روزا تو گونی بکینم .همین عبدالحمید شما بین شیعه وسنی های جنگ را انداخته .ما نمی خوایم برادران اهل سنت خودمونو اذیت بکنیم چون برادریم.ما مسلمان هستیم وحق نداریم مسلمانی رو بکشیم اما وهابیایی که اینقد قرآن می خونن یه ذره به قرآن عمل نمی کنن مگه قرآن نگفته و من یقتل مومنا متعمدا فجزاه جهنم .پس چرا چرا شیعیان تو عوامیه دارن اینقد شهید میدن پس کوش حقوق بشر آقای سنی نیوزیی که اینقد از حقوق بشر دم میزنی .شییخ باقرالنمر کو..


  آخر شما چقدر زنازاده هستید که از این تروریست نجس حمایت می کنید خودش گفته مزدور آمریکا بوده خاک بر سرتان.


  بنده خواهشی که دارم از شما در مورد به وجود امدن گروه داعش توضیح دهید و سوال دوم ایا شما انها را به عنوان مسلمان میدانید و چرا جنایاتشان بر شیعیان در سطح اخبارتان قرار نمیدهید خواهشن توضیح دهید


  چگونه این احادیث را بپذیریم در حالیکه میتواند از یهود آمده باشد که تراشیدن ریش را حرام میدانند. چگونه این احادیث را بپذیریم در حالیکه آیه ای در مذمتتراشیدن ریش نداریم.چگونه این احادیث را بپذیریمدر حالیکه می فرماید:ثالثاً: در تراشیدن ریش طاعت شیطان و تغییر خلقت الهی میباشد، الله متعال می فرماید: «وَلآمُرَنَّهُمْ فَلَيُغَيِّرُنَّ خَلْقَ اللَّهِ » . ( سوره نساء آیت 119 ). ترجمه: « و آنان آفرينش الله را دگرگون مي كنند».وفتی کوتاهی موی زهار و ختنه خلقت را دگرگون می کند. عقل را به چه بهایی بفروشیم؟